KARTY, OPISY I STATYSTYKI POSTACI - Dzikie Ludy Południa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

KARTY, OPISY I STATYSTYKI POSTACI - Dzikie Ludy Południa

Pisanie by Shaphirca on Wto 11 Gru 2012, 13:58

Karta Postaci - wypełniacie przez zamienianie słów napisanych w całości małymi literami na to, co chcecie - Statystki i krótkie opisy znajdziecie poniżej.

Kod:
 [table][tr][td colspan="2"][center][b][color=cyan]Imię[/color][/b][/center][/td][/tr]
[tr][td rowspan="6"][img]link do zdjęcia[/img][/td][td][b]Płeć: [/b]Kobieta[/td][/tr]
[tr][td][b]Rasa: [/b]rasa [/td][/tr]
[tr][td][b]Klasa postaci: [/b]klasa [/td][/tr]
[tr][td][b]Sakiewka: [/b]10 złota [/td][/tr]
[tr][td][b]Wygląd: [/b]opis wyglądu [/td][/tr]
[tr][td][b]Charakter: [/b] opis charakteru [/td][/tr]
[tr][td][b]Historia: [/b]Twoja krótka historia pochodzenia-daj się ponieść wyobraźni. [/td][/tr][/table]

CECHY RASOWE I OPIS:

NIEUMARŁY-CZAROWNIK:


Klasa postaci: Czarownik
Punkty życia: 250
Wyposażenie podstawowe: laska czarownika + zbroja lekka
Rzuty atakujące: 3 rzuty kostką: D50.
Opis: Nieumarli-Czarownicy potrafią rzucać bardzo potężne zaklęcia, jednak są mało wytrzymali na obrażenia.
Ograniczenia rasowe: Mogą być źli lub neutralni, ale nie mogą opowiedzieć się po stronie dobra np. w walce. Nie mogą również wspomagać leczenia towarzyszy!


BALROG:

Klasa postaci:Władca Ognia (Wojownik)
Punkty życia: 450
Wyposażenie podstawowe: miecz ognisty + zbroja ciężka,
Opis:Władcy ognia są silnymi wojownikami dość odpornymi na obrażenia. W walce posługują się ognistymi mieczami mieczami i własnym wewnętrznym żarem. Jeśli chcą, mogą dotknąć czegoś kogoś i poprzez dotyk oparzyć/zapalić. Zapalenie lub oparzenie nie powoduje dodatkowych obrażeń jednak sprawia, że przeciwnik traci na chwilę koncentrację. W przypadku zapalenia przedmiotu - przedmiot płonie.
Rzuty atakujące: 3 rzuty kostką: D50.

Klasa postaci: Zaklinacz Ognia (czarodziej)
Punkty życia: 350
Wyposażenie podstawowe: płonąca laska czarownika + zbroja lekka
Rzuty atakujące: 1 rzut kostką: D100.
Opis: Zaklinacze ognia, posługują się wyłącznie magią ognia i pomimo, że płoną, ich żar nie może wyrządzić krzywdy sam w sobie. Ich zaklęcia są nieco słabsze niż nieumarłych-czarowników, ale są bardziej odporni na obrażenia.
Mogą wspomagać magią leczenie drużyny (+20 pż na osobę).
Ograniczenia rasowe: Mogą być wyłącznie źli. Nie mogą zapalić poprzez dotyk - muszą wypowiedzieć zaklęcie.


ORK:

Klasa postaci: Wojownik
Punkty życia: 700
Wyposażenie podstawowe: młot orków + zbroja ciężka
Rzuty atakujące: 2 rzuty kostką: D100.
Opis: Najsilniejszy z dzikich wojowników. Może walczyć wyłącznie za pomocą młota i posiada sporą wytrzymałość na obrażenia jednak jest wolny.
Ograniczenia rasowe: Orki mogą być tylko złe, nie mogą też walczyć za pomocą miecza.


TROLL:

Klasa postaci: Uzdrowiciel i Kucharz
Punkty życia: 1000
Wyposażenie podstawowe: Brak zbroi, nóż kucharski, zioła lecznicze (10 sztuk na start), przyprawy, kociołek i patelnia, żywność (10 sztuk na start)
Rzuty atakujące: 1 rzut kostką: D50.
Opis: Trolle mają specjalne miejsce w drużynie są bowiem uzdrowicielami i kucharzami jednocześnie. W sytuacji zagrożenia, może walczyć nożem kuchennym - wykonuje wtedy rzut kością D50 a jeśli natręt nie daje mu spokoju, może dodatkowo przyłożyć mu patelnią smile. - uderzenie patelnią skutkuje zazwyczaj zamroczeniem przeciwnika, który następnie zmienia cel lub odchodzi. Trolle są bardzo wytrzymałe na obrażenia jednak biją bardzo słabo. Ich główne zadanie polega na leczeniu i karmieniu drużyny. Trolle są duże i poruszają się dość wolno, ale Dzikie Ludy cenią ich towarzystwo w drużynie.

Leczenie: 1 szt. ziół leczniczych = około 90% zdrowia dla postaci, która jest leczona (-20 od maksymalnych PŻ).
Przykład: Nieumarły-Czarownik, pż maksymalne: 250, pż po bitwie 10. >> Leczenie >> Nieumarły-Czarownik po leczeniu pż 230. - maksymalną ilość zdrowia zyskujemy następnego realnego dnia lub po tym, jeśli Balrog zaklinacz wspomoże leczenie.

Gotowanie: 1 szt. żywności = zaspokojona dzienna dawka żywienia dla drużyny lub postaci (jeśli troll podróżuje samotnie). Uwaga: w sklepie troll kupuje żywność do przetworzenia, więc przed podaniem musi ją ugotować!
Ograniczenia rasowe: Nie może zaatakować pierwszy - może się tylko bronić.


WAŻNE: Każdy gracz pilnuje sam zarówno stanu swojej sakiewki jak i punktów życia podczas bitwy. Postując, na samym dole piszecie stan gotówki i aktualne punkty życia. Gracz omdlewa jeśli ma mniej niż 20 PŻ.
avatar
Shaphirca
Iskierka
Iskierka

Data rejestracji : 24/10/2012

Powrót do góry Go down

Re: KARTY, OPISY I STATYSTYKI POSTACI - Dzikie Ludy Południa

Pisanie by Gość on Sob 15 Gru 2012, 15:19

Shej
Płeć: Mężczyzna
Rasa: BALROG
Klasa postaci: Zaklinacz Ognia
Sakiewka: 10 złota
Wygląd: Średni wzrost, twarz o ostrych rysach, krwistoczerwone oczy, krótkie, ciemne włosy. Nosi na sobie czarny płaszcz kapturem, lekkie, niewydające zbytniego hałasu buty.
Charakter: Shej jest osobą na ogół spokojną i bardzo trudno go podburzyć. Dba głównie o siebie ze względu przeszłość, dlatego też pomaga wyłącznie osobom mu najbliższym. Z natury jest zły, nieufny, złośliwy, ironiczny z czarnym poczuciem humoru, nie przepada za ludźmi ani pozytywnym myśleniem
Historia: Shej wychowywał się w normalnej rodzinie, nigdy nie miał żadnych problemów, wszystko zapowiadało się w jasnym świetle. Jednak już w wieku 13 lat, on i jego brat stracił rodziców, co było początkiem do zejścia na złą ścieżkę.
Już wtedy sobie przysiągł, że dopadnie wraz z bratem zabójców swych rodziców. Po ich śmierci nie mieli się gdzie udać, więc stali się wyrzutkami, marginesem społecznym. Wpadli w towarzystwo łotrów, rabusiów, złodziei w ich wieku, których spotkało coś podobnego. Na samym początku ich zła działalność ograniczała się do drobnych kradzieży, jednak z wiekiem się to zmieniało. Już w wieku 16 lat, stanowiąc zgraną ekipę, napadali na podróżnych, zabijając ich, jeżeli stawiali opór. Kradli, rabowali. Mordowali. Jednak w końcu przyszła kryska na Matyska, oddział zbrojny ruszył za nimi w pogoń. Wielkim szczęściem tylko trzem osobom udało się uciec. Był to on i brat oraz jeden z ich grupy, który jednak szybko ich opuścił i więcej go nie widzieli. Był to czas, w którym obaj bracia sięgnęli po rozum po głowy i zaczęli się zmieniać i odzwyczajać ze złych nawyków. Podjęli też pracę i po paru miesiącach zerwali ze sobą kontakt. Ostatecznie Shej trafił do starego mistrza Al'zhaira który zgodził się uczyć go panowania nad ogniem.
avatar
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: KARTY, OPISY I STATYSTYKI POSTACI - Dzikie Ludy Południa

Pisanie by Shaphirca on Sob 15 Gru 2012, 15:27

Zaakceptowana.




Wiatr może mocno wiać, ale góra i tak mu się nie pokłoni!
avatar
Shaphirca
Iskierka
Iskierka

Data rejestracji : 24/10/2012

Powrót do góry Go down

Re: KARTY, OPISY I STATYSTYKI POSTACI - Dzikie Ludy Południa

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Ogłoszenia // Classifieds
Bannery
Kadra // Staff List
Poradniki // Forum Guides
Zasady i Kary // Rules & Penalties
Regulamin forum // Terms of Service (ToS)